fredag 24. mai 2013

Shawl unknown

Nok et sjal som har blitt blokket. Dette ble jeg ferdig med for nesten et år siden (juli i fjor).

Nå når jeg skulle blogge sjalet, var jeg sikker på hvilket sjal det var, men etter nærmere ettersyn så viste det seg at det var feil!!!

Nå sitter jeg her og ikke ANER hvilket mønster dette er. Er det noen som kan hjelpe meg?



Sjalet ble i alle fall stort (vingespenn på litt over 160 cm, det er 6 cm kortere enn det jeg er), luftig og lett. Fargene er utrolig fine! De ser skarpere ut på bildene (på min skjerm), men det er litt mer dempet i virkeligheter. Men det var rett og slett umulig å få den rette fargen.

Edit: Da har jeg funnet ut hvilket sjal dette var. Tusen takk til Spøtoline!

Mønster: Morlynn
Garn: Malsen og mor Supersoft
Pinne: 4 og 3,5
Mengde: 125 gram

Ingen kommentarer: