mandag 29. april 2013

Babysett

Naboen skal ha smått igjen, og siden vi har blitt ganske så gode venner følte jeg at jeg hadde veldig lyst å strikke noe til babyen. Hun er like glad i rosa som meg, så da jeg fikk vite at det ble jente, falt valget på en nydelig lillafarge.

Jeg ser ikke vitsen med trange erme og beinhull, så jeg har funnet maskeantallet for ferdige ermer og bein, og strikket bein og armer rett opp. Synes heklekantene gjorde seg veldig på settet.

Mammaen til mottakeren var i alle fall veldig fornøyd!


Mønster: Sandnesgarn 1206 mandarin 0-4 år
Garn: Sandnes mini duett
Pinne: 2,5 og 3
Mengde: Jakke: ca 100 gram. Bukse: ca 150 gram.
Størrelse: 3-6 mnd.

4 kommentarer:

Steve Finnell sa...

you are invited to follow my blog

StrikkeDolla sa...

Så nydelig!!
Jeg skjønner godt at mottakeren ble fornøyd! :-D

Beate sa...

Det ble kjempefint!

strikkedilla sa...

Så flott sett. Dette blir nok brukt masse.