søndag 11. november 2012

Kozemor viser andre sider av seg selv!

Jeg er i praksis for tiden, og koser meg veldig på 1. trinn. Vi er nå inn i siste uke av denne perioden, og jeg og praksislærer er enige i at det er kjekt å henge opp noe i klasserommet, som viser hva vi har lært. Både for å vise det frem, men ikke minst, for å ha som huskelapp.

Stor i kjeften tar jeg på meg oppdraget. Jeg liker jo egentlig å tegne og male! Men det er noen år siden sist. Så da var det å dra opp akrylmalingen fra da jeg gikk på Tagging, fyll og fravær (eller Tegning, form og farge, som andre kalte det), og sette i gang.

Ble litt desperat da jeg fant ut at over halvparten av malingstubene mine har stivnet i løpet av 10 år.

Men resultatet ble kanon! Jeg er i alle fall VELDIG fornøyd. Spesielt med tanke på at jeg ikke har tatt i den typen malingspensel på 10 år. 


2 kommentarer:

Jette Kjørseng sa...

Så fine de var! kanskje du må ønske deg nye farger til jul og male mer :-)

Fru Keilegavlen sa...

Så flotte! Trur nok du må ønskje deg nye fargar til jul, ja. Artig å ta fram igjen slike gamle kunster.