mandag 2. januar 2012

Årets første ferdigstilling!

Den er ikke heeeeelt ferdig ennå men...

Dette er en strikketøyspose som virkelig er strikket etter innfallsmetoden. Den endte opp alt for stor i åpningen, og jeg burde absolutt tenkt på å felle en del masker før jeg felte av. Nå har jeg tredd i et svart bånd, men jeg ser at jeg må få tak i en strikk og en eller annen form for lukke mekanisme for at posen skal bli brukanes. Ellers så er det i allefall en stor og god pose med plass til mye. Fargene er definitivt ikke meg (rosa angst) men det er lettere å få brukt den når jeg slipper å ha den på meg.
Fargene er ikke i helt riktig rekkefølge i forhold til hvordan garnet er laget. Dette er fordi jeg har et par rester utenom det hele nøstet. Jeg fikk i allefall trikset det til slik at overgangene ble jevne og fine!


Mønster: Egendefinert
Garn: Kauni effektgarn 8/2
Pinne: 3,5
Mengde: 200 gram

4 kommentarer:

StrikkePia sa...

Stilig. :-)

duBedåre sa...

Finfin! Og praktisk. (o:

Lisbeth sa...

Så smart å strikke noe så praktisk!

Du er så ofte i tankene mine etter at du navnga Clothildesjalet! To venninner har strikket dette nå og jeg tenker på deg hver gang jeg ser sjalene *ler høyt* Jeg har ikke startet på mitt enda, men det ligger på vent etter at jeg har fått ferdigstilt to sjal.

Kozemor sa...

Så søt du er Lisbeth! Jeg tenker på deg hver gang jeg ser noe som har med mummitrollet å gjøre hihi. Jeg håper virkelig du får ferdigstilt hildesjalet ditt også, det er veldig flott! Har tenkt tanken på å lage ett til ganske snart! Kanskje