søndag 22. mai 2011

Mysteriesokkene er endelig ferdige!

Jada.... Jeg endte som sagt opp med å rekke opp mysteriesokkene mine pga diverse feil. Da var det jo bare å starte på nye frisk igjen da! Og endelig så er de ferdige.
Jeg droppet flettene på baksiden. Av en eller annen grunn fikk jeg ikke til å få fletter der... det så bare rart ut.... Dessuten har jeg strikket en annen tå enn det som sto i oppskriften. Synes ikke den var så fin. Smak og behag ikke sant?

Sokkene var veldig morsomme å strikke i begynnelsen, men etter 1,5 par så frister det ikke heeeelt å hive et nytt par på pinnene med en gang. Men man skal ikke se bort i fra at det kommer flere etterhvert.

Grunnen til at høyre fot ser en del større ut en venstefoten er fordi jeg har ankelstøtte på høyre fot, etter et kraftig overtråkk på fredag :P

Bittami har spurt om hjelp med å finne navn på disse sokkene. Mine forslag er:
På en snurr eller Twisted.




Mønster: Bittami's Mysteriesokker. Navn på disse kommer senere.
Garn: Noe jeg har fått i en hemmelig venngave. Avsender har farget det selv, men jeg aner ikke hvilket garn det er annet enn at det er sokkegarn.
Pinner: 3
Mengde: 90 gram

4 kommentarer:

Ulla-Bella sa...

Kjempeflotte sokker:)

Jette sa...

Så fine sokker! Godt å ha på vond fot det tenker jeg :)

annesand sa...

Skikkelig kule sokker, hadde sett råd for et par slike, ja ;)

hobbyvenn sa...

Så flott sokkene dine ble.