lørdag 23. april 2011

Nok en Ruffled summertop

Jeg skal på strikketreff i Bergen til neste helg!
Ei veldig snill kollega av meg har sagt ja til å passe vesla mi, til tross for at jenta hennes fyller 3 år denne dagen. Jeg trenkte at da må hun i allefall få en skikkelig bursdagsgave. Jeg fant frem noe garn og satte igang, med et utgangspunkt i Ruffled summertop.

Det endte dessverre opp med at toppen ble alt for liten, så den havner nok i klesskapet til vesla mi i stedet. Føler det er litt knapp tid å skulle strikke noe helt nytt nå... Så får se hva jeg finner på.




Mønster: Ruffled summertop
Garn: Orange - Dale babyull, grå - Gjestal babyull
Pinne. 3
Mengde: 120 gram

1 kommentar:

Hunnipunni sa...

Den ble fiiiin !!
Ser helt klart for meg Oda i denne. Hun kommer til å bli såååå fin atte :) Du finner nok på noe annet til de snille barnepasserne skal du se.