søndag 20. mars 2011

Topp til tå - Mars

I Topp til tå alongen på Hobbyboden så var temaet for mars, sokker.
Kjenner totalt avsmak når det er snakk om å strikke sokker, etter sokkemaratonen min før jul. Men så fikk jeg vite at det var lov med tøffler!

Har ei veninne som venter smått om et par - tre måneder, så da havnet et par babytøffler på pinnene.




Mønster: Babytøffler (dansk oppskrift, men null problem å skjønne for alle som kan norske oppskrifter)
Garn: Det turkise er Sisu, og det lilla er sterk.
Pinne: 3
Mengde: 30 gram

3 kommentarer:

Bodilmor sa...

Søte tøfler!

mira sa...

Kjempefine tøfler- hvor får man kjøpt oppskrift? Skulle gjerne strikket sånne til noen små her!

Kozemor sa...

Hei Mira! jeg fant ikke noen blogg på deg, så da satser jeg på å svare deg her.

Hvis du ser nederst på innlegget der det står mønster, så er det linket til tøfflene der. Kan legge link her også jeg.

http://www.jemelv.dk/Undersider/baby/babystrik/babysok1.html

Kjempåe fine tøffler, og kjappe å strikke.