onsdag 30. mars 2011

Her går det unna! Milo med tvist

Det er veldig kjekkt å bryne seg på småprosjekter for tiden.
Etter Ruffled summer top hadde jeg igjen ca halvannet nøste av garnet. Dette ble da en milo med en tvist. Jeg har utelatt fletten fordi den ville blitt borte i fargeskiftene på garnet. Dessuten laget jeg en bølgede kant nederst i stedet for riller.
Vesten er i nyfødt størrelse. Siden garnet er tynnere enn det som er anbefalt i oppskriften så har jeg strikket på pinne 3 i stedet for 4, samt at jeg har fulgt størrelse 6 mnd i stedet for nyfødt.




Mønster: Milo
Garn: Schachenmayr smc Catania color fashion
Pinne: 3
Mengde: 50 gram

3 kommentarer:

Hunnipunni sa...

Så produktiv du har vært !!! Fine ting alle sammen :) Tror kanskje jeg må prøve meg på den luen etter hvert, den så litt digg ut !

Moan sa...

Like søt som den andre!
Må bare legge denne til fav-lista :-)

Ulla-Bella sa...

Så fin den er. Garnet har så flotte fargeskift også:)