søndag 9. januar 2011

Kozemor gjør ting hun ikke kan...

Jeg har en halvsøster.
Jeg er veldig glad i halvsøstern min, og gav henne et gavekort på noe strikket til jul.
Hun ville ha en lue med skjerm.

Jada tenkte jeg. Ikke no problem.


Sannheten var at jeg ikke ANTE hvordan jeg skulle fikse dette, men det gikk da til slutt likevel.




Mønster etter innfalssmetoden, og skjermen er klippet ut av en balsamflaske. Jeg aner da ikke hvor man får tak i plastgreier til å bruke som skjerm, så man tager hva man haver. Funka fett det!!!!
Ble nesten helt fornøyd med resultatet. Plasten i skjermen kunne nok vært litt større, tror jeg.


Mønster: Etter innfallsmetoden
Garn: Sterk fra Du store alpakka
Pinne: 3,5
Mengde: 70 gram

6 kommentarer:

Laila sa...

Stilig lue :-)

Beate sa...

Luen ble kjempe fin!! Jeg vet mange bruker plasten fra firstprice brusflasker. De med sånn litt muk plast. Jeg har ikke kommet så langt at jeg har fått prøvd enda..

Moan sa...

Jeg er årntli' imponert over at du lager en slik luer på innfallsmetoden!
Stilig ble den! :-)

Strikkegal ;) sa...

på innfallsmetode faktisk, wow, imponert kan man si....ikke så flink til å ta ting på innfall jeg,MÅ ha mønster;) hehe, Lua ble kjempefin:)

Torunn sa...

Så artig!! Har tenkt å prøve meg på slike og, men ikkje somla meg til det enno. Ønskjer deg ei fin veke.

StrikkePia sa...

Så stilig lue da!!

Og jeg synes jammen poden ligner på sin mor jeg. ;-)