lørdag 1. januar 2011

Godt nytt år til alle sammen!

Da var årets første dag snart over.

Et nytt år ligger forran oss.

Et år hvor barnet skal utvikle seg, og vokse ennå mer. Et år med forandringer. Et år for å beholde de gode gamle tradisjonene.

I året som gikk har det rent 7800 gram over pinnene mine.

1025 gram har kommet fra rokken. Man kan jo ikke annet enn å si at det har vært et produktivt år.


Jeg vil nytte anledningen til å ønske alle sammen et riktig godt nytt år med flere oppturer enn nedturer, et år med masse humor og latter, og et år hvor du får gode muligheter til å ta vare på deg selv!


4 kommentarer:

Hunnipunni sa...

Godt nytt år !!!
Håper 2011 har masse godt å by på for deg og dine :)

Ulla-Bella sa...

Godt nyttår til deg også:)

StrikkePia sa...

Godt nytt år til deg og dine også!! ;-)

Husker du å sende linken du lovet meg for en mnd siden? :-)

Kozemor sa...

Selvsagt skal jeg sende deg linken! Men du må minne meg på hvilken link det var. Sender deg pm på forumet jeg