fredag 8. oktober 2010

Topp til tå along - september og oktober

Denne omgangen skulle temaet gå over to mnd. Temaet er genser.

Jeg begynte friskt på en uglegenser, men da jeg var kommet over halvveis kom jeg på at jeg ikke kunne begynne på genseren før 1 september! Så da måtte jeg i ilden igjen.

Siden jeg bare skulle ha en genser i str 2 år så hadde jeg god tid.

Genseren er strikket i to tråder babyull fra Gjestal på pinne 5.
Den er fargerik og...... eh.... ja, den blir i allefall varm i vinter haha!




Oppskriften er basert på Owlet, men jeg har strikket ragland i stedet for ugler.

2 kommentarer:

Hunnipunni sa...

Den ble jo fin !! Urettferdig at du alltid kan lage små plagg ;). Jeg har selvfølgelig begynte på to gensre, ene til meg selv og en str 7-8 år, antagelig blir ingen av dem ferdig til fristen siden jeg skal operer hånden i okotober....hihihihi. Sånn kan det gå !!!

Anonym sa...

Liker denne farge, Fint gensere! Hilsen, betje