onsdag 15. september 2010

Vinneren av sokkemaratonen!!!!!

Jupp. Nå har jeg strikket sokker i 3 uker! Kun med ett avbrudd hvor jeg måtte strikke en lue til en bursdag.

Det endte opp med 11 par. Jeg hadde helt klart hvilke sokker jeg skulle strikke, og om det ble mer tid etter dette, så skulle jeg strikke ankelsokker til meg selv resten av den tiden.

Jeg felte av det siste paret klokken 9 i morges, som da var siste dagen av de tre ukene, og så raskt at jeg ikke ville klare å strikke et par sokker til, til meg selv i dag. Så da ble dette avsluttningen.

Her er resultatet:

4 par sokker i str 1-2 år

7 par voksensokker i str 39-44.





Alle sokkene er strikket i dobbel fabel på pinne 3,5 etter denne oppskriften som min kreative mamma har laget, med unntak av de to sortmelerte parene som ble strikket i Bedford. Noe garn jeg kjøpte i Danmark.
I forbindelse med min sokkemaraton så hadde jeg en konkuranse som gikk ut på å gjette hvor mange par jeg klarte å strikke.
Det var to stykker som gjettet 11 par:
Gratulerer!!!!
En liten premie vil komme i posten til dere begge to.

1 kommentar:

Mirdiz sa...

YEY!! :)

Du har vært UTROLIG produktiv!!

og det er kjempegøy å vinne noe!! :D