lørdag 4. september 2010

Situasjonsrapport

Det har gått litt over en uke, og mange har vært med å gjettet. Noen har ikke fullt så stor tro på meg, mens andre har VELDIG stor tro på meg.

Det har gått 10 dager og jeg har kommet så langt:

Ett par sokker i str 44, 42 og 41, og to par i 1-2 år. Skal strikke to par 1-2 år til før jeg hiver meg over pailabbsokker igjen. Synes det går radig, og det er fortsatt morro å strikke sokkene. Jeg som egentlig ikke liker å strikke sokker. Men det var vel en slik along som måtte til. Det å arrangere en konkuranse i bloggen er jo også et spark bak og veldig motiverende.

4 kommentarer:

Bergir sa...

Oj, jeg tror du har motor på strikkepinnene! Jeg er imponert, hadde tatt meg minst 2 måneder å strikke så mange sokker. Minst!

Moan sa...

Det er godt å se at jeg tar grundig feil ! :-)
Lykke til videre.

StrikkePia sa...

Sover du om natten eller??

lise sa...

Jeg er imponert. Forhåpentligvis får jeg ferdig årets første par før vi går inn i et nytt år...