fredag 27. august 2010

Uhuu - Uhuu

Nok en uglegenser har blitt produsert!
Denne gangen er den strikket i str 18-24 mnd i Abuelita Tjukk merino fra Pickles. Garnet er nyyyydelig, bare dumt at det må håndvaskes.


Jeg er veldig usikker på om jeg skal sy på "øyne" på uglene. Med min flaks så river vel Sessa de av og svelger de tenker jeg. Hun er jo ikke året ennå når hun begynner i barnehagen og genseren skal i bruk.




Nå har jeg meldt meg på "Hvor mange par sokker kan du strikke på tre uker" along på Hobbyboden. Den begynner ikke før på mandag, men jeg begynte allerede i forrigårds. Har noen par som skal strikkes. Så derfor blir det en del sokker fremover, så det kan bli stille her inne. Kommer med et oppsamlingsheat med alle sokkene jeg har strikket når jeg har gått lei.

Ha en flott helg folkens!

6 kommentarer:

G-Anette sa...

Disse er bare så nydelige :) Og selv om garnet må håndvaskes så det ut som ett veldig mykt og bra garn. Ha ei fin helg :)

Ulla-Bella sa...

Kjempefin - både med og uten øyne.

Silje sa...

Nydelig! Min henger også enda uvasket og uten ugleøyner... Jeg tror nemlig jeg må ta opp og felle av halsen på ny. Kjipt å gi bort noe som mottageren ikke får over hodet....

StrikkePia sa...

Nydelig genser Kozemor. Virkelig nydelig!!! :-)

Jette sa...

Så fin den ble! Og kan du ikke bare sy noen maskesting til øyne? DE klarer vel ikke den unge damen å plukke av :-)

Bodilmor sa...

Skulle til å foreslå det samme som din mor... Sy noen sting som øyne rundt om hehe.
Den ble innmari fin...