mandag 30. august 2010

Konkuranse

Har tenkt litt frem og tilbake og har bestemt meg.
I den forrige posten snakket jeg om alongen "Hvor mange PAR sokker kan du strikke på 3 uker", og nå har jeg bestemt meg for å ha en konkuranse.

Hvor mange PAR tror DU jeg klarer å strikke på 3 uker?

Den som gjetter rett eller nærmest vil få en liten pakke i posten. Er det flere som gjetter rett så får jeg tenke over om jeg trekker, eller om det blir flere premier.


Jeg begynte å strikke torsdag 26 august og skal strikke til 16 september.
Siste muligheten til å gjette blir torsdag 9 september.
Lykke til!

30 kommentarer:

Kozemor sa...

Moan tippet 5 par i forrige post! Bare sånn at dere vet det :D

Bodilmor sa...

Hmmm, jeg tipper.... 11 par i stort og smått

lise sa...

Jeg tipper du strikker syv par, der flere er til små føtter.

jannelea sa...

9!
Go, Kozemor, go

månestråle sa...

Ok, jeg tipper 4 par. (Jeg hadde klart 1 1/2 kanskje..). Heia:-)

SuperHanne sa...

Da tipper jeg 6 par!
Det blir to par i uka det, og godt gjort om du klarer det syns jeg! ^^

Frk.Badegakk sa...

Jeg tipper 8 par!

Maria sa...

Jeg tipper 7 par.
Lykke til.

Ruth@ sa...

hei på deg...
spennede konkurranse dette og hva har du fått andre til å gjøre, jo sette i gang og strikke sokker.. Regner med 8 par sokker... håper du fikser flere... vi skal dytte deg frem... takk for dytten

sipusa sa...

Hm, ser ingen inntil videre som har tippet 10 så da gjør jeg det:-)

Kozemor sa...

Hunnipunni har tippet 12, men bare posta feil :P

mimouna sa...

Tipper 6 par jeg, to par per uke.

Bitt@mi sa...

Jeg tipper 5,5 par:-)

Arielle sa...

Jeg tipper at du greier 6 par.

Tone sa...

13! Det MÅ bare være lykketall nå, hehe... :D

Sonjas side sa...

Jeg tipper 9,5 par lesta.

Anita K sa...

8, fordi flere par er til vesla :)

G-Anette sa...

Jeg har troen og tipper 14 par :)

Fama sa...

6 og 1/2 par


hilsen Fama


mail: anihaarb@online.no

Hannesol sa...

Tallet 12 datt ned i hodet mitt da jeg leste dette!

Mettemor sa...

Hei Kozemor :)

Du er en racer på strikkepinnene, så jeg tipper 10 ferdige par og det 11. paret på pinnene :)

Spennende konkurranse.

Ha en strålende dag. Hilsen fra Bergen

Iryl sa...

Jeg tipper på 9 par sokker, jeg :-)

StrikkePia sa...

Jeg tipper 6 par jeg. :-)

raijak sa...

Jeg tipper du klarer 7 par.

LisaM sa...

Hmmm.... Jeg tipper 7 par:) Lykke til:)

Mirdiz sa...

Jeg tipper 11 par:)

Ulla-Bella sa...

Jeg tror du strikker 15 par:)

Laila sa...

Jeg prøver meg på 6.5 sokkepar jeg :-) Morsom konkuranse foresten :-)

amylin sa...

Jeg tipper 14 par.

Sol Angelica sa...

jeg tipper 13 par