mandag 30. august 2010

Hvor mange par sokker kan du strikke på 3 uker?




Dette lurer damene på Hobbyboden på og har startet along på det.
Det er snart vinter og det er mange tær der ute som kan stå i fare for å begynne å fryse. Dette må man gjøre noe med. Hva er da bedre enn å vie tre hele uker til sokkestrikking?
Nå er ikke jeg verdens største fan av å strikke sokker, men jeg trenger flere strikkasokker, vesla trenger, gubben trenger, poden har heldigvis nok. Ellers så er jo sokker også en kjekk pakke under treet, synes i allefall noen.
Planen er derfor: Store sokker, små sokker, flerfarga sokker, ensfarga sokker, kanskje man til om meg skal prøve sokker med diverse mønster?
Hvor mange par sokker tror du jeg klarer å strikke på tre uker?
Nei det vet ikke jeg heller gitt.......

4 kommentarer:

Moan sa...

Jeg gjetter nå på 5 par??
Lykke til!!

Hunnipunni sa...

Jeg gjetter på 12 par. Det vil si 4 par i uken, kanskje litt optimistisk... hihihihihi. Men så er jeg optimist da , så stå på !!! Og lykke til :)

Sonjas side sa...

8 tipper jeg.

Grethemor sa...

Hei!
Jeg tipper 7 par:)
Lykke til