torsdag 5. august 2010

Fylle opp vintergarderoben!

Jeg hadde en brainstoming om hva som mangler i ungenes vintergarderobe, men etter en effektiv mormor, og rester fra i fjort så er det ikke stort gitt...

Vesla trenger litt luer med/og halser, noen tynne votter til å ha i regnvottene, sokker to to gensre eller jakker... Poden trenger kun en hals eller to!!!!

Så her har jeg satt i gang. Hals og lue til vesla, og en hals til nevøen min i trøndelag. Strikket av hjemmespunnet merino.




Hals til poden strikket i dobbel babyull




5 kommentarer:

Hunnipunni sa...

Så fine ,også i hjemmespunnet da !!! *hopper og danser*
Jakken ble også fin, synd jeg ikke har så mange jenter å strikke til, blir liksom ikke noe for gutta det der ;)

Silje sa...

Utrolig artig å se klær strikket i hjemmespunnet garn! Jeg ser jeg må få fart på spinninga jeg også nå.

Jette sa...

Så flink du er! Utrolig raskt du har fått til de halsene og lua!!

Ulla-Bella sa...

Fine halser og lue:) De blir gode og ha i garderoben.

StrikkePia sa...

Stilige!!!
Digger det gule settet spesielt.:-)