mandag 19. juli 2010

Sjalene mine er FERDIGE!

Da var mine første lacesjal ferdige!

Dette er Clothilde. Jeg begynte på dette i forbindelse med TOPP til TÅ alongen på Hobbyboden i juni, da temaet var skuldre. Jeg ble ikke ferdig og måtte ta en kriseløsning med tykkere pinner og garn. Men NÅ er sjalet ferdig, og det ble FLOTT!

Et enkelt sjal å strikke med et mønster man kom lett inn i. Gleder meg til å bruke dette i vinter.




Clothilde er strikket i Rauma finull på pinne 4.


Så var det Revontuli sjalet mitt da. Det ble påbegynt i påsken og ble ferdig et par minutter etter vi parkerte bilen i gårdsplassen etter Danmarksferien.
Ble litt kjedelig å strikke på etterhvert, men når Clothilde var ferdig gikk resten av sjalet som en lek.
Strikket i Evilla på pinne 5,5




Blir flere sjal på meg etterhvert ja! Må bare finne noen mottakere... Hmmm

8 kommentarer:

Hunnipunni sa...

Weeeeeeeeeeee, endelig !!! Dette har jeg ventet på lenge ;) Flotte ble de begge to ! Liker spesielt godt fargen på Clothlden din.
Godt jobba !!

Lisbeth sa...

Nydelig sjal, begge to!

Beate sa...

Kjempeflotte sjal!!!!

Silje sa...

Åååååå så fine!!!

StrikkePia sa...

Nydelige sjal du har strikket. :-)

Maria sa...

Nydelige sjal kozemor.

Sol Angelica sa...

bare å sende meg ett nydelig rev sjal altså.. eller clothilde.. du vet hvilke farger jeg liker :P

Laila sa...

Så nydelige disse sjalene var :-)