onsdag 12. mai 2010

Sokker i Regia

Nei..
Jeg har ikke feber.
Jeg har ikke blitt gal.
Jeg har ikke slått hodet.

Jeg har bare strikket et par sokker!!!!
De er strikket tå opp etter denne oppskriften i Regia.
Fikk for første gang testet å strikke to sokker på en gang!!!
Det er sååå genialt. Når man feller av, så slipper man å strikke en ny!




Litt synd at jeg ikke sjekka litt når det gjelder fargeskiftene. Om du kikker så er tærne forskjellige... Hadde jeg klippa av det lilla på den ene tåen så ville sokkene blitt like. Er ikke snakk om mange meterne med svinn akkurat... Men men. Jeg gadd ikke å rekke opp.
Latskapen lenge leeeeeeeve!!!!
Sokkene er goooooode :D

2 kommentarer:

Kristin72 sa...

Det skal være litt usymmetrisk ellers så blir det boring he he. Her lige usymmetriske sokker du har laget :)

Kristin72 sa...

"her lige" er det samme som Herlige - går litt fort i svingene noen ganger :)