søndag 2. mai 2010

Glitterdryss!

Her er det blitt glitterdryss!

Oppskrifter? Hva er det?
Det er visst ikke mye jeg har brukt det i det siste gitt.
Men resultatene blir jo bra likevel!

Her har jeg brukt restene av OnLine Fanzy Brillant til en tunika til vesla som hun skal ha på 17 mai, og litt på en lue. Har en liten rest igjen som jeg regner med blir en lue til i løpet av uken.



Jeg har lagt inn litt svart Sisu som er strikket sammen med en glittertråd jeg har, for å bryte litt opp.
I luen ble det brukt det samme som i tunikaen. Den var egentlig tenkt å gi til kreft avdelingen på SUS, men den blei egentlig rimelig knall stilig så det KAN KANSKJE hende at den blir omdirigert. Jeg har ikke helt bestemt meg ennå, men blir den det så skal jeg looooooove å strikke glitterluer til de som er det også.


2 kommentarer:

Moan sa...

Nei, så stilig! Knalltøff!

Torunn sa...

Så flott!! Ønskjer deg ei fin veke.