lørdag 17. april 2010

Surr surr surr surr, rokken den går, garnet vi får....

Husker du sist jeg farget fiber?
Fiberet har endt opp i garn!
180 gram og 477 meter, noe som tilsvarer ca 130 meter pr 50 gram. Jeg synes det ser greit ut.

Fiberet var ikke så godt å jobbe med. Litt svampete, lett tovet og var vanskelig å dra ut. Så jeg er fornøyd med resultatet med tanke på utgangspunktet.
Hva slags fiber det er? Aner ikke. Var noe jeg fikk da jeg kjøpte rokken, så jeg hadde noe å øve med, som ikke var så farlig å evt kaste om det ble for gale.
Blir nok en julegave av dette ja.





5 kommentarer:

Hunnipunni sa...

Fine luer og flott garn :)
Gleder meg til spinnetreff !!!

mimouna sa...

Det var en fin farge, og garnet så bra ut det. Gøy når det blir vellykket. :o)

Lenedyret sa...

Ser ut som kjøpegarn det der, ikkje sikker på om eg trur du har spunne det sjølv :p

Det var kjempe flott og flott farge :)

Bloggspinner sa...

Nydelig. Det er noe eget ved håndspunnet garn.

Hanne sa...

Kozemor, så ergerlig at du ikke kom i havn med lasagnen i dag. Er det ikke typisk at ingredienser mangler akkurat idet du trenger dem? Her i huset skjer det helst med kokesjokolade...
Kjøttsausen holder seg fint i kjøleskapet til i morgen. Lykke til!
Pludrehanneklem