mandag 5. april 2010

Pin Wheel jakken er ENDELIG ferdig!!!

Juppers!
Denne har jeg vel holdt på med siden FØR jul. Jeg tror aldri jeg har brukt så lang tid på et plagg før.

Den skulle egentlig passe til ei jente på 4 år, men da jeg hadde felt av for ermer og kommet litt videre, fant jeg ut at denne blir AAAAAAAALT for stor. Jaja... man får bare strikke videre og bli ferdig. Men jeg har plundret noe verre med ermene. Enten så har ikke overgangen blitt fin, JEg har plukket opp feil antall masker osv osv. Så jakken har blitt et hatprosjekt og blitt liggende. Da jeg snakket med mor til mottaker i dag så ble vi enig om å droppe ermer og ha den som vest!!!

Så da er en julegave ferdig for i år!

Strikket i Online Fanzy Brillant og pinne 4,5.






2 kommentarer:

Bodilmor sa...

Kjempelekker vest!!!! Weee nå blir prinsessa fornøyd og pen

amylin sa...

Kul vest! Den egner seg veldig godt som vest og ikke bare jakke.