tirsdag 23. mars 2010

Mor har lekt seg =D

Jada! Her har mamma leeeeeekt seg!

Jeg har brukt en av de hvite topsene jeg fikk av Gaupe, som jeg kjøpte rokken av, og har spunnet totråds garn. Det er nok ganske mye tvinn i det, men ganske godt balansert tror jeg.




Jeg og mamma kjøpte oss en pakke med 110 Kool Aid i som vi delte. Her har jeg brukt den som heter Pink Lemonade, og Lemonade. Jeg brukte 3 poser av hver farge.




Blei litt skeivfordeling på spolene, så da fikk jeg testet litt Navajo plying! En morsom måte å lage 3 trådsgarn på.

Det gikk litt fort og gale til meg da, så garnet ikke så fint. Men jeg begynte å få teket på det på slutten av disse søte, små 15 grammene.

Så måtte jeg teste å farge fiber! Dette er det samme fiberet som jeg allerede har spunnet. 7 farger er brukt, og kun 1 pose av hver farge.











Poden sier at dette er den fineste spinne ulla han noen gang har sett! Spørs om det ikke må blir strikket noe av dette til han da... Kanskje. Håper bare det ikke har tovet seg. Det ser ikke slik ut!
Spinning er utrolig morro. Og når man i tillegg kan farge både fiber og garn så er det jo ekstra morro! ME LIKE!!!

3 kommentarer:

Hunnipunni sa...

Flinka !!!! Kjempekult fiber du har farget !!! Det var suksess :)Garnet ble jo sukkersøtt , som du er så glad i ....NOT *fnise*
Babysettet ble også flott :)
Heldig liten kar som får det !

fish-fish sa...

Veldig fin fiberflette! Så gøy! Gleder meg til å se garnet og videre prosjekt.

Jette sa...

Du er så fliiink!! Gleder meg til å prøve disse fargene jeg også...