fredag 19. februar 2010

Nok et par Bellas Mittens

Her er mitt bidrag til Topp til tå alongen på Hobbyboden. Månedens tema var votter, så da ble det et par Bellas Mittens på meg i Alfa fra Sandnesgarn.
Jeg er nok ganske så enig med meg selv om at denne oppskriften ikke kler melert garn. Ensfarget er nok det beste, og kanskje helst lyse farger.
Disse vottene kommer også til å havne i julegavealongene jeg er med på hos både Strikkestuen og Uformelt.



Jeg har også valgt å rekke opp Multnoahsjalet jeg holdt på å strikke. Jeg har funnet ut at jeg vil strikke et annet sjal, men vet bare ikke hvilket ennå. Skal man først betale 200 kr for et hespe garn, så skal man bli 100% fornøyd med det også.

6 kommentarer:

amylin sa...

Morsom variant av Bella's.

syglad sa...

Disse vottene er bare så flotte, trur sandelig jeg må få skaffet meg mønster til disse...

Nydelige votter :-)

Hege sa...

Så flotte votter. Utrolig flott farge på garnet :)

Oppskriften på Kari Traa lue, finner du hos Niko. Her er bloggadressen hennes :) Enkle luer å strikke :)

http://nikostrikk.blogspot.com/

mimouna sa...

Liker også Bellas votter. Flerfarget garn kamuflerer nok flettene litt ja, men de ble jo fine likevel synes jeg.

Hanne sa...

Nydelige votter!! Har virkelig lyst å strikke meg noen sånne jeg og!!

Kozemor sa...

De er i allefall veeeeldig gode og varme!

Hege! Tusen takk for link!