tirsdag 8. desember 2009

En 6 år gammel UFO

Dette er faktisk en gammel UFO på rundt 6 år!!!!!

Det er mitt første forsøk på å strikke mønster med to farger.
Kjolen var egentlig ment som en babygave til halvsøsteren til sønnen min, men den forlot visst aldri huset, annet enn at den fulgte mine egne flyttelass.

Fordi jeg skulle gjøre den så fort ferdig så hadde jeg bare sydd den sammen oppå skuldrene, noe som gjorde kjolen veldig upraktisk. Den mangler også en strikket kant rundt halsen og ermene, men jeg har ikke garn til det, og aner heller ikke pinne str eller noe, så jeg lar det være.
Jeg har i allefall tatt opp skuldersømmene og sydd den penere på den ene siden, og festet en knapp på den andre siden. Da skal den i allefall være lettere å ta på en liten sneip.

Tok meg hele 10 minutter å ferdigstille kjolen. Er det mulig?
Og den har ligget i så mange år!

Men nå kan jeg i allefall få ha glede av den selv da. Den er full i glitter, men det får bare være hehe. Søt er den i allefall



4 kommentarer:

Hunnipunni sa...

Den var fin :) Rart hva man kan ha liggende hva ?? *tør ikke tenke på mine UFOer * Nå kommer den til og med til nytte om ikke så lenge :D

amylin sa...

Så søt kjole! Ja, det er utrolig hvor kort tid noen ting tar å gjøre ferdig, og spesielt med tanke på hvor lang tid de har ligget uferdig.

Siv sa...

Den var jo kjempe fin !!!
Uff har en del ufoer liggende jeg og ... Meeennn hehe kommer vel en dag O.o
Foresten hele sia de er blitt kjempe nydelig !!

Anonym sa...

veldig søt kjole.... Ja...jeg leser bloggen din...:)

Cristiani